PragueBest s.r.o.
V PragueBestu jsem působila jako projekťačka 3 roky (před odchodem na mateřskou dovolenou). Byla to moje doposud nejpřínosnější pracovní zkušenost. Jsme stále v kontaktu a naše spolupráce bude pravděpodobně (minimálně částečně) pokračovat i po návratu z mateřské.
Náplň práce: Projektový manažer
Koordinace tvorby webu od prvního setkání až po spuštění a následný support.
- Specifikace potřeb zákazníka.
- Tvorba průvodní dokumentace.
- Tvorba wireframů v Axure.
- Popis aktuálních datových toků u zákazníka, definice nových.
- Práce s databázemi.
Vedení malých týmů: spolupráce s grafiky, frontend developery, php programátory, administrátorem hostingu, datovými analytiky, externími dodavateli služeb – např. mobilní aplikace, vč. zahraničních týmů (anglicky, německy).
Administrativa (podklady pro fakturace, aktualizace smluv, komunikace ohledně domén a hostingu, etc.).
Helpdesk (česky, anglicky, německy).
Školení nových zaměstnanců, správa docházkového systému.
Prezentace CMS, částečný překlad CMS do angličtiny.
Doba působení:
- říjen 2013 – září 2016
Klienti
Spolupracovala jsem s menšími i většími firmami různorodého zaměření (uvádím pouze současné klienty PB, 8/2018):